معرفی الگوریتم کبوتر گوگل
الگوریتم کبوتر گوگل یکی از الگوریتم های سئو گوگل می باشد که در سال 2014 ارائه شد.
معرفی الگوریتم کبوتر گوگل

گوگل هر بار با دادن الگوریتمی جدید و آپدیت های آن تحول عظیمی در نتایج سرچ ایجاد می کند به طوری که امروزه برای داشتن سایتی که از لحاظ سئو بهینه باشد و در صفحه اول نتایج ظاهر شود هزینه های سنگین و کارهای فراوانی صورت می گیرد و به موضوع بسیار مهمی در دنیا تبدیل شده است.

شرکت طراحی وب سایت ما به شما پیشنهاد می کنیم که با خواندن مطالب الگوریتم ها و کسب اطلاعات بیشتر، طراحی وب سایت و سئو و بهینه سازی سایت خود را به ما واگذار کنید.

در مقاله قبلی از نشنال سافت، الگوریتم گورخر گوگل را بررسی کردیم.

حال الگوریتم دیگری به نام الگوریتم کبوتر گوگل را مطرح می کنیم.

کبوتر، نامی ست که Search Engine Land برای این الگوریتم جستجوی گوگل انتخاب کرده است. علت این نام گذاری این است که کبوتر اغلب به سوی مکانی پرواز می کند که برایش آشنا باشد.

یک الگوریتم جدید برای ارائه نتایج مفید تر، مرتبط و دقیق محلی است. گوگل اظهار داشت که این الگوریتم پارامترهای رتبه بندی فاصله و مکان خود را بهبود می بخشد.

این به روز رسانی در تاریخ 24 ژوئیه 2014 منتشر شد. این تغییرات نتایج جستجوی Google را تحت تاثیر قرار می دهد. ابتدا این الگوریتم برای ایالات متحده آمریکا منتشر شده بود ولی با آپدیت های بعدی برای زبان ها و مکان های دیگر نیز منتشر شد.

این بروز رسانی، نتایج را بر اساس مکان کاربر و فهرست موجود در دایرکتوری محلی فراهم می کند. این تغییرات در نتایج جستجو و نقشه های گوگل قابل مشاهده است.

قابلیت جستجو برای گراف دانش، اصلاح خودکار و استفاده از مترادف ها اکنون بخشی از ویژگی های این الگوریتم است. ابزار Google map نیز به روز شد، بنابراین جستجوی محلی دقیق تر از هر زمان دیگری صورت می گیرد.

بر خلاف به روز رسانی های پنگوئن و پاندا، این الگوریتم مبتنی بر مجازات (با هدف بهینه کردن SERPs از محتوای کم کیفیت) نیست.

در مقاله بعدی یکی دیگر از الگوریتم های گوگل به نام الگوریتم موبایل گدون گوگل را معرفی خواهیم کرد.

یکی از خدمات نشنال سافت سئو و بهینه سازی وب سایت و بالا بردن رتبه وب سایت در موتور های جستجو می باشد.

شما می توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان سئو با شماره 021-26420097 تماس بگیرید و یا درخواست تماس خود را از طریق فرم تماس با ما ارسال نمائید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بلوار آرش
0919 5305100 ارتباط با مشتریان