صفحه کلید جدید مایکروسافت برای همه رایانه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰
نشنال سافت - شرکت مایکروسافت بی‌سروصدا صفحه‌ کلید جدید خود موسوم به Modern Keyboard مجهز به حسگر اثر انگشت را متناسب با سیستم هوشمند ورود به حساب کاربری Windows Hello و موشواره Modern Mouse عرضه کرد.
صفحه کلید جدید مایکروسافت برای همه رایانه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰

شرکت مایکروسافت بی‌سروصدا صفحه‌ کلید جدید خود موسوم به Modern Keyboard مجهز به حسگر اثر انگشت را متناسب با سیستم هوشمند ورود به حساب کاربری Windows Hello و موشواره Modern Mouse عرضه کرد.

به گزارش وب‌سایت ZDnet، صفحه کلید Modern Keyboard از نظر شکل ظاهری شبیه به صفحه‌ کلید رایانه‌های Surface طراحی شده است و التبه یک حسگر اثر انگشت را هم شامل می‌شود. مایکروسافت از این فناوری به عنوان «حسگر اثر انگشت مخفی» یاد می‌کند و با این وجود کاربران روی این دستگاه سخت‌افزاری یک کلید اختصاصی برای حسگر اثر انگشت را مشاهده می‌کنند.

این کلید در سمت راست دکمه Alt در پایین‌ترین ردیف جاسازی شده است که در صفحه‌کلید Surface Keyboard به‌جای آن یکی از دو کلید مخصوص ویندوز قرار داشت.

این صفحه‌کلید ۱۳۰ دلار قیمت دارد و بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است تا سبک باشد و البته به صورت سیمی یا از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث به صورت بی‌سیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. پورت ارتباط سیمی صفحه‌ کلید در قسمت مرکزی پشت آن جاسازی شده است.

این ابزار جانبی ویندوز دو باتری قابل شارژ AAA دارد که به گفته مایکروسافت به صفحه‌کلید امکان می دهد با هر بار شارژ به مدت دو ماه انرژی را در خود نگه دارد و وزن آن در مجموع ۴۲۰ گرم اعلام شده است.

صفحه‌کلید Modern Keyboard با ویندوز ۱۰ سازگار است. با این وجود دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۸ و همچنین گوشی‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل هم می‌توانند از آن استفاده کنند. سیستم‌های عامل غیرمایکروسافتی سازگار با این محصول شامل موارد زیر می‌شوند: اندروید ۴.۴.۲ تا ۵.۰، Mac OS ۱۰.۱۰.۵ تا ۱۰.۱۱.۴، و iOS ۸.۱ تا ۹.۲.۱.

تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بلوار آرش
0919 5305100 ارتباط با مشتریان