هوش مصنوعی به ابزارهای امنیت سازمانی اضافه شد
کارشناسان تاکید کردند که هوش مصنوعی می‌تواند در عرصه‌ی نرم‌افزارها و ابزارهای امنیتی بزرگترین تحول را به وجود آورد و بازی را تغییر دهد.
هوش مصنوعی به ابزارهای امنیت سازمانی اضافه شد

به گزارش وب‌سایت itp، با افزودن هوش مصنوعی به پلتفرم‌های دفاعی سایبری مدیران امنیت IT در سازمان‌ها می‌توانند ابزارهای قوی مبتنی بر فناوری یادگیری ماشینی در اختیار داشته باشند تا در نهایت بتوانند حفاظت کامل را از اطلاعات انجام دهند. شرکت McAfee معتقد است که این راه حل نهایی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

نرم‌افزار امنیتی McAfee Advanced Threat Defense که با نام ATD هم شناخته می‌شود در نظر دارد روشی که انسان و ماشین با یکدیگر تعامل می‌کنند را تغییر دهد تا بتواند محافظت بیشتری از منابع IT سازمان انجام دهد و از طریق یک پلتفرم امنیتی هوشمند بتواند ابزارهای یادگیری ماشینی و اتوماسیون را هم در سازمان‌ها به کار گیرد.

نسخه جدید نرم‌افزار مذکور که با نام McAfee ATD v۴.۰ عرضه شده است تکنیک پیشرفته یادگیری ماشینی را شامل می‌شود و به گفته شرکت سازنده، قابلیت مذکور امکان شناسایی و تحلیل داده‌ها در فایل‌های ضمیمه شده به پست التکرونیکی را هم دارد و می‌تواند امنیت بیشتری برای شبکه‌های سازمانی انجام دهد و روش به‌روزشده هوشمند را به این اکوسیستم اضافه کند.

تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بلوار آرش
0919 5305100 ارتباط با مشتریان